Äntligen…

Äntligen har jag blivit klar med den bok som jag kommer att släpa med mig både hit och dit. Tyvärr kommer ingen annan få den, eftersom det inte är jag som har skrivit den, men materialet är ”gratis” att läsa ändå på Wordplays hemsida. Jag kan inte rekommendera den sajten tillräckligt. Har man tankar på att skriva och inte har läst den, då har man två-tre år extra på sin resa! För mig har den sajten varit ovärderlig, och var den främsta orsaken till att jag faktiskt kunde något när jag väl läste på IHTV.

Och resten man behöver veta finns i den boken som jag skrev och som du faktiskt kan få tag på: Manusförfattarens guide.

Kommentera

