Madonna-citat

Ett annat begrepp som jag återkommer till då och då är ”there’s no greater power, than the power of good-bye” från en av Madonnas låtar. Jag ser det just nu hos min treårige son, som verkligen använder det här med att lämna diskussionen som yttersta argument. Ibland blundar han till och med, för att han ska kunna vara ”onåbar”. Jag undrar om jag gör likadant.

Ett svar

  1. […] trodde jag inte att jag gillade citat, men jag har insett att jag strör citat omkring mig. Jag har tidigare beskrivit hur jag använder uttrycket primum non nocere för att […]

Kommentera

