Hotmail… (suck)

Jag har haft mitt hotmail-konto sedan mitten/slutet av 90-talet. Det är ingen snygg adress, men det är det kontot jag använder mest. Jag har redan skrivit kort om hur det var över 100 mail i inboxen för ett tag sedan. Sedan fick jag ner det till drygt 30. Nu är det uppe igen. Det har nästan inget att göra med att jag numera måste klicka tre gånger för att komma in på hotmail. De uppmanar mig att uppgradera till en webbläsarversion jag redan har, bland annat.

Och idag…

Idag har genierna bakom hotmail beslutat sig för att uppgradera ännu mer. Så nu kan jag inte ens skriva mail längre. Det här innebär ju bara att jag blir mer och mer efter.

Eller så innebär det att jag får syssla med annat på nätet… sånt jag faktiskt borde göra när jag svarar på mail…

Inte bra, helt enkelt…

Men gmail känns mer och mer lockande för varje minut.

Kommentera

