Visitkort

Efter att tidigare ha varit inne i YouTube- respektive Wikipedia-perioder på den här bloggen har jag nu kommit in i en period av Cracked.com. Första gången jag såg den sajten var när jag läste om Harry Potter. Därefter har jag återkommit till den gång på gång. Den här gången tänkte jag visa att de har lite bildtävlingar då och då. En av de bildtävlingarna handlar om visitkort. Det gäller att ens visitkort sticker ut. Är du i behov av visitkort och saknar idéer. Lugn, Cracked kommer till undsättning!

Kommentera

