Stephen Fry – Intelligence Squared

Stephen Fry

Stephen Fry

Jag såg aldrig Hugh Laurie och Stephen Frys TV-serier när jag var yngre. Jag var kanske för liten. Men på senare tid har jag upptäckt framför allt hur grymt intelligent Stephen Fry är, inte minst i TV-programmet Q.I. som jag skrev om för ett tag sedan. Nu har jag sett en video med honom som du också borde se. Utan vidare omsvep, klicka här.

3 svar

  1. […] Vilket är värst: manga eller verkliga övergrepp? Posted on augusti 4, 2010 by Lennart Guldbrandsson Jag skriver inte ofta om allvarliga saker. Jag skriver oftare om saker som film, TV, Wikipedia och skrivande, som visserligen är viktiga för mig, men som knappast får folk att gapa av häpenhet eller koka av ilska. Några gånger har jag skrivit om allvarliga saker: En gång skrev jag om hur folk bränns levande idag. En gång skrev jag om hur viktigt det är att vaccinera sig. En gång rekommenderade jag ett tal som Stephen Fry håller om hur kyrkan inte är en kraft för det goda. […]

  2. […] har tidigare skrivit om hur Stephen Fry argumenterar i frågan. Frågan är hur länge man kan hyckla utan att råka ut för några som helst konsekvenser, ens […]

Kommentera

