Ny bok klar inom kort

Det var drygt en och en halv månad sedan jag bloggade senast, men jag har inga planer på att sluta. Däremot har jag haft flera uppdrag som har gjort att min fritid har blivit alltmer fokuserad på andra saker, såsom att sova och umgås med familjen.

Men nu kan jag i alla fall avslöja att en av de saker jag sysslat med sedan bokmässan är en bok. För första gången på länge är det en egen bok, och när jag kommer närmare publiceringsdags ska jag berätta mer om innehållet. Jag blev klar med förstaversionen för några dagar sedan, och nu håller jag på med med att göra den läsbar. De första personerna har läst boken. Omdömet tycks generellt vara att boken är bra. Jag har fått många punkter med beröm och det är såklart alltid roligt, men jag har också fått några tips om hur jag kan göra den ännu bättre, och jag väntar på ett par personer till som ska ge sina omdömen. Det kommer att bli min tionde publicerade bok. Jag kommer att fortsätta att uppdatera er läsare om vad som händer, såväl här som på olika sociala medier.

Kommentera

